Els 'àngels' dels Premis Josep Lladonosa: Supermercados Aldi

 



L'organització i gestió d'aquesta primera edició dels Premis Josep Lladonosa només s’ha pogut portar endavant gràcies a l'impuls i al compromís mostrat per importants marques vinculades al món de la gastronomia.

Cadascuna d'elles ha aportat el seu granet de sorra per construir un castell que confiem es vagi consolidant en les properes edicions d'una cita dissenyada per escollir el millor estudiant de cuina de Catalunya.

Els representants dels nostres 'àngels' van participar el passat 15 de desembre en la presentació oficial dels guardons, presidida per la consellera d'Agricultura de la Generalitat, Teresa Jordà, i l'alcalde de les Borges Blanques, Enric Mir.


Els germans Torres, embaixadors dels premis, amb el Josep Lladonosa

Supermercados Aldi és una cadena d'origen alemany. La primera botiga va ser oberta a Essen pels germans Karl i Theo Albrecht en 1946 a partir d'un antic negoci familiar, i des de 1962 funciona sota la marca actual (acrònim d'Albrecht-Diskont). En l'actualitat opera més de 10 000 botigues en una vintena de països, el que el converteix en el grup capdavanter de el sector minorista d'Alemanya i en un dels més importants a nivell mundial.

Sota l'eslògan 'Qualitat al millor preu', Aldi manté un compromís clar: que els productes que es troben a les seves botigues siguin sempre de la màxima qualitat. "La qualitat forma part del nostre ADN", subratllen. El segon pilar bàsic de la seva filosofia és el preu: "No ens conformem amb assegurar-te sempre uns productes a el nivell dels nostres estàndards, també volem que puguis emportar-te'ls a casa a el preu més just. Per això, analitzem els nostres processos amb un objectiu clar: reduir el preu de cada article sense que es noti en les coses que el fan bo. Perquè volem que el que li agrada a la teva família també li agradi a la teva butxaca".

Aldi realitza un gran nombre de controls per comprovar constantment que els productes estan dins dels seus estàndards d'exigència. Per això desenvolupen més de 40.000 tests cada any, a més de controls a les empreses proveïdores i diferents laboratoris i instituts independents analitzen les qualitats de l'assortiment d'articles.

La transparència i l'honestedat són dos valors bàsics que es tradueixen en un pla de control d'etiquetatge per donar d'una forma clara i transparent la informació legal necessària, i perquè sigui més fàcil comprendre la composició dels articles. Aquesta revisió, realitzada per un equip d'especialistes, permet trobar informació precisa en les etiquetes dels articles i que, a més, sigui 100% certificada per un laboratori independent líder a nivell mundial en el seu sector.

Aldi treballa amb un ampli ventall de marques pròpies, en l'actualitat més de 120. Només la marca de productes 'eco' GutBio® compta amb més de 200 referències actualment. Els productes ecològics s'obtenen mitjançant tècniques que aprofiten els cicles naturals de desenvolupament de les plantes i els animals i eviten l'ús d'agents externs o que poden ser nocius per a l'entorn. A més, no contenen additius artificials i en ells no s'han utilitzat pesticides de síntesi.


Principals patrocinadors

ALDI

LLET NOSTRA

BRA

GRUP RULL

COCA-COLA

CLOS GALENA

CSTY

TARRAGONA TURISME

DIEXCA

AB

SP ACTIVA



Comentarios

Entradas populares de este blog

Nou 'masterclass' per als finalistes

Lara Pujadas, de l’Escola Villa Retiro de Xerta, millor estudiant de cuina de Catalunya

Aaron Muñiz, Jenny Mieres, Lara Pujadas i Ismael Corrales, els finalistes de Tarragona i Lleida